11 Sept 2013

konvokesyen UPSI 2013 kali ke 15

wah sudah lama rupanya admin tidak update apa2 dalam blog ni kan, biasalah tu sibuk di kampung banyak aktiviti yang perlu dilaksanakan sebagai seorang anak kampung, macam dia bilang si jimmy palikatkan anak kampaung susah banyak karaja tapi tiada duit.

banyak kerja yang saya laksanakan di kampung terutamanya membantu ibu-bapa yang lama sudah ditinggalkan di kampung, erm saya pun kurang pasti kemana sebenarnya hala tuju ni blog tapi hentam sajalah yang penting kamurang happy saya pun happy.

sebenarnya mau cerita pasal konvo kali ke 15 bah nie, tapi hakikatnya sudah juga kamu tau kan konvo tu apa?? bagi adik-adik yang tidak tahu, konvo tu merupakan hari penyampaian sijil habis belajar di universiti. ingat adik-adik bukan konvoi motor taw, atau combo KFC lain sudah tu makna dua-dua ayat tu :). saya guna ayat penyampaian sijil habis belajar sebab mungkin lebih mudah difahami oleh mereka yang masih di sekolah menengah. sebab dulu masa saya sekolah menengah saya sendiri pun tidak tau apa tu konvokesyen. mcm mana cara-cara tu konvokesyen. kurang pendedahan kali tapi saya yakin generayi Y skrg ni advance sudah jadi semua perkara kamu taw sudah. sebenarnya saya isi masa lapang seja bah ni. tapi kalau kamurang belajar betul-betul pasti konvo tu menjadi lebih bermakna. saya sendiri akan mengkonvokan diri hari esok kalau tiada masalah.

tapi kenapa macam saya tiada perasaan ni?? tengok kawan-kawan bukan main lagi update-update pasala konvo. mungkin saya pun patut ikut-ikut macam tu supaya saya ada semangatkan hehehe


sebelum pergi konvo sempat menemankan anak-anak buah pergi bagi ikan makan

jauh abang dia tingalkan adik dia 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...